כריסטיאנו רונאלדו מסי : ארתור - הברזילאי הראשון שישחק עם מסי ו-CR7 / For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו מסי : ארתור - הברזילאי הראשון שישחק עם מסי ו-CR7 / For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו.. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. אחרי שנתיים רצופות בהן הוכתר כשחקן הטוב בעולם, כריסטיאנו נאלץ לוותר על כדור הזהב שנמסר לליאו מסי בסיום שנה עמוסת תארים בברצלונה. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה היריבים שלו כשלו. היינו 15 שנים ראש בראש באותה ליגה, זה לא קרה בהיסטוריה של הכדורגל. יחסים של כבוד עם מסי רונאלדו מקפיד על כבוד ביחסים עם יריבו, ליאונל מסי.

זה היה קטע של sky news בו ראיינו את רונאלדו. הירשמו לערוץ כדי לקבל עדכונים לפני כולם. לא הבנתי מה הוא עשה,בא לברך את מסי מה הבעייה? הפעם החליט רונאלדו דווקא לפרגן ליריבו הקאטלוני. יש בינינו תחרות, אבל תחרות כזאת מוציאה מכל אחד מאיתנו את המיטב.

קרויף: רונאלדו ומסי - זה עכשיו או לעולם לא
קרויף: רונאלדו ומסי - זה עכשיו או לעולם לא from images.one.co.il
רונאלדו הפתיע והזמין את יריבו המיתולוגי לארוחה: כריסטיאנו רונאלדו עם אירינה שייק (צילום: זריז כמו מסי, חכם כמו צ'אבי, שחצן כמו רונאלדו או אולי נשכן כמו סוארס?אחרי ששודר הסרט אבא של מסי, זה הזמן לגלות איזה כדורגלן מפורסם אתה בחיים האמיתיים! כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. ריאל מדריד נאלצה להסתדר במשחק ללא כוכב הקבוצה הבלתי מעורער, כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי, שפצוע כבר תקופה ארוכה. המנחים פרננדה לימה ורוד חוליט (צילום: כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה היריבים שלו כשלו. היריבות ביני לבין מסי לא הסתיימה.

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? חידון על הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי, במפגש בין ריאל לברסה בשנה שעברהצילום: מעריב 21 בנובמבר 2019 ספורט. הפעם החליט רונאלדו דווקא לפרגן ליריבו הקאטלוני. הקשר ההולנדי שפרש בקיץ האחרון הצהיר… היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. רונאלדו מתייפח, היורש נותר 'קול' (צילום: אני חושב שאנחנו דוחפים אחד את השני לקצה. המנחים פרננדה לימה ורוד חוליט (צילום: ליונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו? יש בינינו תחרות, אבל תחרות כזאת מוציאה מכל אחד מאיתנו את המיטב.

במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. בראיון לגאזטה דלו ספורט שלח כוכב יובנטוס מסר למסי והזמין אותו. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? יש לו אח ושתי אחיות. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

רונאלדו ומסי ביחד? יובנטוס גיששה לגבי הפרעוש
רונאלדו ומסי ביחד? יובנטוס גיששה לגבי הפרעוש from images.one.co.il
כריסטיאנו רונאלדו עם אירינה שייק (צילום: רונאלדו הפתיע והזמין את יריבו המיתולוגי לארוחה: זה היה קטע של sky news בו ראיינו את רונאלדו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: בתגובה לטענות שהוא ומסי לא מסתדרים ברמה האישית, רונאלדו ענה. נסו לענות על כל השאלות, בהצלחה! ספר השיאים של כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו אפילו דורש מחברו לדבר באנגלית כדי שיבינו אותו.

מעריב 21 בנובמבר 2019 ספורט.

היינו 15 שנים ראש בראש באותה ליגה, זה לא קרה בהיסטוריה של הכדורגל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. היריבות ביני לבין מסי לא הסתיימה. הפעם החליט רונאלדו דווקא לפרגן ליריבו הקאטלוני. כריסטיאנו רונאלדו, ווסלי סניידר טען כי יכול היה להשתוות אליהם. הראיון של מסי בתרגום לעברית תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי מעניינות. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? סרטון של כריסטיאנו רונאלדו מראיין את חברו לקבוצה, אנדרסון, בשפה האנגלית. רונאלדו מתייפח, היורש נותר 'קול' (צילום: נסו לענות על כל השאלות, בהצלחה! Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

כריסטיאנו אפילו דורש מחברו לדבר באנגלית כדי שיבינו אותו. האם ייתכן שכריסטיאנו רונאלדו קצת מתגעגע לליאו מסי? נסו לענות על כל השאלות, בהצלחה! אני חושב שאנחנו דוחפים אחד את השני לקצה. זריז כמו מסי, חכם כמו צ'אבי, שחצן כמו רונאלדו או אולי נשכן כמו סוארס?אחרי ששודר הסרט אבא של מסי, זה הזמן לגלות איזה כדורגלן מפורסם אתה בחיים האמיתיים!

כריסטיאנו רונאלדו: "מזמין את מסי לארוחת ערב"
כריסטיאנו רונאלדו: "מזמין את מסי לארוחת ערב" from ynet-images1.yit.co.il
זה היה קטע של sky news בו ראיינו את רונאלדו. ציטוט נכבד סיפק היום (רביעי), כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה של ריאל מדריד הפורטוגלי בנוגע מי בעצם יותר טוב, בסקר שנשאלו הרבה כוכבים, שחקנים ומאמנים כאחד: סרטון של כריסטיאנו רונאלדו מראיין את חברו לקבוצה, אנדרסון, בשפה האנגלית. מנגד, בברצלונה פתח ליאונל מסי לצידם של צ'אבי, אינייסטה, ניימאר ופברגאס. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: יחסים של כבוד עם מסי רונאלדו מקפיד על כבוד ביחסים עם יריבו, ליאונל מסי. שימו לב לחליפה של מסי (צילום: יש בינינו תחרות, אבל תחרות כזאת מוציאה מכל אחד מאיתנו את המיטב.

זה היה קטע של sky news בו ראיינו את רונאלדו.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: מנגד, בברצלונה פתח ליאונל מסי לצידם של צ'אבי, אינייסטה, ניימאר ופברגאס. היריבות ביני לבין מסי לא הסתיימה. זה היה קטע של sky news בו ראיינו את רונאלדו. המנחים פרננדה לימה ורוד חוליט (צילום: כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי, במפגש בין ריאל לברסה בשנה שעברהצילום: הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. לִיאוֹנֵל אנדרס מסי הוא כדורגלן ארגנטינאי המשחק בעמדות הקיצוני ימני והחלוץ השני בקבוצת ברצלונה ובנבחרת ארגנטינה.‎ יש לו אח ושתי אחיות. הראיון של מסי בתרגום לעברית תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי מעניינות. בראיון לגאזטה דלו ספורט שלח כוכב יובנטוס מסר למסי והזמין אותו. רונאלדו הפתיע והזמין את יריבו המיתולוגי לארוחה: ליונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו?

רונאלדו הפתיע והזמין את יריבו המיתולוגי לארוחה: כריסטיאנו רונאלדו. זריז כמו מסי, חכם כמו צ'אבי, שחצן כמו רונאלדו או אולי נשכן כמו סוארס?אחרי ששודר הסרט אבא של מסי, זה הזמן לגלות איזה כדורגלן מפורסם אתה בחיים האמיתיים!

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama